پکینگ راشینگ رینگ کربن استیل

پرکن های فلزی
این پر کن ها از پر مصرف ترین انواع پرکن ها میباشند که عمدتا در سیستم های غیر آبی و غیر خورنده کاربرد دارند .این پر کن ها که عمدتا از جنس فولاد کربن دار یا ضد زنگ و استنلس استیل ساخته می شوند .در فرایند هایی با محیط غیر خورنده و در دمای بالا بهترین انتخاب می باشند . از این جهت در اکثر برج های تقطیر مواد نفتی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در محیط های قلیایی نیز به خوبی بکار گرفته می شوند.از مشخصه های مهم این جنس از پر کن های استحکام مکانیکی خوب و ضخامت کم بدنه آنها است که باعث کاهش افت فشار در برج و در نتیجه افزایش ظرفیت برج شده و نیز استفاده از آنها را در برج های تحت خلا امکان پذیر میسازد .

راشینگ رینگ 1.5 اینج
راشینگ رینگ و پال رینگ آهنی و استیل

انواع راشینگ رینگ استیل و آهنی در سایز های راشینگ رینگ 1/2 اینچ ، راشینگ رینگ 5/8 اینچ ، راشینگ رینگ 1 اینچ ، راشینگ رینگ 1.5 اینچ ، راشینگ رینگ 2 اینچ و راشینگ رینگ 3 اینچ تولید می گردد .

پالرینگ استیل ( کاملترین پکیج از انواع پال رینگ فلزی ) از نوع 304 - 316 - 316L و ورق های آهنی و آلومینیومی ساخته می شوند : 

پالرینگ استیل در سایز های پال رینگ 1/2 اینچ ، پال رینگ 5/8 اینچ ، پال رینگ 1 اینچ ، پال رینگ  1.5 اینچ ، پالرینگ 2 اینچ و پکینگ پال رینگ 3 اینچ قابل تولید می باشد .

راشینگ رینگ آهنی
راشینگ رینگ و پال رینگ آهنی و استیل

 

تولید انواع پکینگ و پرکن های فلزی از جنس استیل - آهن و برنج و مس
پکینگ پال رینگ استیل 304
پکینگ پال رینگ استیل 316
پکینگ پال رینگ استیل 316L
پکینگ پال رینگ آهنی ( پکینگ پال رینگ کربن استیل )
انواع پکینگ و پرکن های فلزی
پکینگ پال رینگ استیل سایز 1/2 اینچ ( پال رینگ استیل سایز 0.5 اینچ )
پکینگ پال رینگ استیل سایز 5/8 اینچ
پکینگ پال رینگ استیل سایز 1 اینچ
پکینگ پال رینگ استیل سایز 1.5 اینچ
پکینگ پال رینگ استیل سایز 2 اینچ

انواع پکینگ فلزی از قبیل استنلس استیل و کربن استیل از کوچکترین سایز تا بزرگترین سایز بر اساس سفارش شرکت ها و صنایع محترم در اسرع وقت و با استفاده از بهترین متریال ها و استیل های موجود در بازار و در کمترین زمان ممکن تولید می گردد .

 

پال رینگ استیل 304
پکینگ پال رینگ استیل 304 - 316


برای اطلاعات بیشتر از سایت های ما دیدن نمائید :
WWW.PACKINFIRAN,IR

WWW.PALLRING.IR

همراه : 09035953362

مهندس رضایی