پکینگ مخصوص ونتوری اسکرابر

ونتوری اسکرابر از جمله مهمترین تجهیزات تصفیه هوا در صنعت می باشد . تصفیه هوا در ونتوری اسکرابر بر اساس پاشش آب بر روی گاز حاوی آلودگی و غبار می باشد .

پکینگ برج ونتوری اسکرابر
ستون ونتوری اسکرابر

پکینگ برج اسکرابر ( همچنین به عنوان بستر پکینگ اسکرابر یا ستون پر شده نیز نامیده می شود) برای شستشوی شیمیایی آلاینده های جریان های گاز طراحی شده اند . پکینگ های داخلی در محفظه اسکرابر سطح وسیع مرطوب زیادی را برای القا contact تماس زیاد بین گاز آلوده و مایع تمیز کننده فراهم می کند. سپس آلاینده به مایع تمیز کننده جذب شده یا با آن واکنش نشان می دهد. برای دستیابی به انتشار گاز های خروجی مطلوب ، غالباً به گردش مجدد مایع شستشو ، که ممکن است حاوی عوامل شستشوی سوزاننده یا اسیدی باشد ، نیاز است.

پکینگ ونتوری اسکربر
پکینگ ستون اسکرابر تر

اسکرابر ونتوری در میان اسکرابر های تر بالاترین بازدهی در جمع آوری ذرات ریز را دارا می باشد . این اسکرابر ها  در مقایسه با سایر اسکرابر ها امکان جداسازی ذرات ، بدون تشکیل رسوب و گرفتگی را فراهم می کند . اسکرابر های ونتوری برای حذف و جمع آوری ذرات با بازدهی بالا ( 99 درصد ) طراحی شده اند . قابلیت بالای ونتوری ها در مواردی که حجم گاز ورودی و دمای آن بالاست آنها را نزد صنایع گوناگون محبوب کرده است و در نتیجه برای حذف انواع ذرات در بسیاری از صنایع کاربرد دارد .

پکینگ پلاستیکی اسکرابرپکینگ برج اسکرابر تر
پکینگ های مخصوص برج اسکرابر
( پکینگ مدل گل رز یا تلوریت پکینگ پلاستیکی )Tellerette packing® یک پکینگ پلاستیکی برج اسکرابر با بازدهی بالا است که برای استفاده در اسکرابرهای مرطوب ( وت اسکرابر یا ونتوری اسکرابر ) ، برج های خنک کننده ، از بین بردن غبار ، ستون های جذب و برج های دفع کننده گاز طراحی شده است . آنها شاید از نظر سطح ، مساوی با بسیاری از پکینگ های دیگر باشند اما سطح توزیع و پخش مایع بسیار زیادی دارند . نقاط نگهدارنده بینابینی چندین برابر سایر پکینگ ها را دارند ، و این تأثیر سطح ویژه مناسب برای مایع را ایجاد می کند . که کلید انتقال جرم زیاد بین فازهای گاز و مایع است . پکینگ های مدل گل رز یا پکینگ تلوریت (Tellerette ® ) برج اسکرابر دارای سطح غیر مرطوب هستند و در ستون با قطر بیش از 40 سانتیمتر استفاده می شوند . برای قطرهای کوچکتر از پکینگ های با قطر کمتر استفاده کنید.
 
پکینگ مخصوص برج اسکرابر
پکینگ مخصوص برج ونتوری اسکرابر

کاربرد ها :

اسکرابرهای مرطوب
برای جذب گاز
برج های خنک کننده برای انتقال گرما
حذف کننده های مه برای حذف ذرات مایع
ستون های جذب گاز
استریپرهای گاز
تصفیه کننده های هوا ( ایر واشر هوا)
 

ویژگی ها و مزایای اصلی انتقال جرم بهتر

در پکینگ تلوریت ( پکینگ مدل گل رز ) به دلیل شکل با بسیاری از نقاط بینابینی ، سطح مایع به طور مداوم بازسازی می شود ، و مشخص شده است که این مهم تر از انتقال فقط سطح به سطح است. این طرح به طور مداوم سطح مایع را بدون هیچ گونه هزینه اضافی در انرژی تجدید می کند . این امر باعث افزایش بازده جذب بالای گاز می شود زیرا این چرخه تجمع / پراکندگی طبیعی است ، چرخه ای که به طور مداوم سطح مایع جدید و تازه را در معرض جریان گاز قرار می دهد .

پکینگ برج ونتوری اسکرابر
پکینگ پلاستیکی و پرکن مخصوص برج ونتوری اسکرابر

 

مجموعه ذرات بهتر

شکل مارپیچ و رشته ای منحصر به فرد ، برای بهره گیری از ضربه اینرسی برای جمع آوری ذرات جامد و مایع طراحی شده است. از آنجا که شکل رشته ای باز ، دهانه هایی را که ممکن است مواد جامد در آن رها و تجمع یابد از بین می برد .

افت فشار پایین

شکل رشته ای باز پکینگ تلوریت Tellerette® محدودیت های جریان گاز را از بین می برد
در بستر پر شده با پکینگ ، بنابراین افت فشار گاز و مصرف انرژی را به حداقل می رساند.

پکینگ های نامنظم یا تصادفی

پکینگ تلوریت Tellerette®  بصورت رندوم و نا منظم در ستون و برج اسکرابر ریخته می شود و بنابراین زمان نصب به حداقل می رسد.

پکینگ تلوریت رینگ
پکینگ مدل گل رز یا تلوریت رینگ پلاستیکی


به توزیع و پخش مجدد مایع و محلول نیازی نیست

با توجه به توزیع اولیه و پخش مناسب مایع : مانند نازل اسپری مخروطی ، محلول به کناره ها منتقل نمی شود بنابراین نیاز به توزیع مجدد مایع در قسمت پایین ستون از بین می رود .

تماس با ما
تماس با ما